8 Mart 2010 Pazartesi

KALİTE POLİTİKAMIZ

İl Müdürlüğümüz, kamu iç kontrol standartları şartlarına uygun ve yasalarda belirtilen gerekliliklere göre hizmet vermeyi amaçlar.

Verdiği hizmetleri her türlü ayrımcılıktan (cinsiyet, yaş, ırk, milli köken vs) uzak bir şekilde yerine getirmektedir. Aynı zamanda tarafsızlık, şeffaflık, bağımsızlık, gizlilik ve eşit muamele, hizmet sürecinin tüm aşamalarında İl Müdürlüğü’nün temel ilkeleridir.

İl Müdürlüğü, vatandaşların ihtiyaç ve beklentilerine uygun olarak hizmet kalitesini sürekli geliştirmek suretiyle yapılan iş ve işlemlerin ulusal, AB ve uluslararası alanda geçerli olmasını amaçlanmaktadır.

Kalite bilincini taşıyan güler yüzlü personel ve yönetim anlayışı ile etkin, verimli, güvenilir hizmet vermek ve hizmet mükemmelliğine ulaşabilmek vazgeçilmez politikamızdır.

Bu politikanın sürdürülmesi, İl Müdürlüğü’nün organizasyon yapısına dâhil olan herkesin sorumluluğundadır. politikamız, personelin bilmesi, anlaması ve uygulamasını sağlamak amacı ile personele bildirilmiştir.